Ваш кошик порожній!
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», клієнт може протягом 14 календарних днів з моменту купівлі повернути товари, придбані в інтернет-магазині "MARTSHOP" за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів": Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або за іншими причин, з яких він може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, за винятком дня покупки.
• якщо втрачено його товарний чек (накладну), видану покупцеві разом із проданим товаром;
• якщо товар використовувався;
• якщо пошкоджено упаковку (без упаковки);
• якщо він відноситься до одного з видів товарів:
- гребінці, масажні щітки;
- одноразова продукція;
- пензлі та набори пензлів;
- голки, комплектуючі та аксесуари;
- пилки, бафи, полірувальники;
- манікюрні інструменти;
- фрези;
- лаки та гель-лаки;
- парфуми;
- товари в аерозольній упаковці;
- знижені в ціні товари.
Повідомити у телефонному режимі менеджера інтернет-магазину про ваші наміри. Надіслати товар через Нову Пошту чи УкрПошту. Адреса, куди відправляти Вам повідомить менеджер. Відправлення товару провадиться за рахунок клієнта. Товар надається в комплекті з:
- товарним чеком або накладною на даний товар (дата купівлі має бути не більше 14 календарних днів);
- Упаковкою товару (вона повинна мати початковий вигляд, який був при придбанні товару).
Товар повинен мати ознак його використання. У разі не виконання вищевказаних норм, менеджер має право відмовити у прийнятті товару на повернення або обмін.
Менеджер інтернет-магазину вивчає всю отриману інформацію, після чого протягом 3 робочих днів менеджер зв'язується з клієнтом для прийняття подальших рішень згідно з наведеними нижче варіантами.
Варіанти вирішення проблеми обговорюються з клієнтом, після чого робляться відповідні дії. Можливі варіанти:
- Нестача товару підтвердився, вимога клієнта в обміні товару на аналогічний - проводиться обмін товару на аналогічний;
- Нестача товару підтвердився, вимога клієнта у поверненні коштів – проводиться повернення коштів шляхом їх перерахування на реквізити, надані клієнтом.
- Нестача товару підтвердився, вимога ремонт товару - менеджер передає товар у сервісний центр, після чого протягом 14 - 30 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок інтернет-магазину.
- Недолік товару не підтвердився, пошкодження товару з вини клієнта - менеджер передає товар у сервісний центр, після чого протягом 14 - 30 днів проводиться ремонт обладнання за рахунок клієнта.
При отриманні товару на відділенні або кур'єром Нової Пошти Ви автоматично погоджуєтесь з якістю та комплектацією товару. Переконливе прохання перевіряйте цілісність товару виключно на пошті! У разі будь-яких проблем, будь ласка, проінформуйте нас про це.